آموزش حضوری و غیر حضوری

تعهد و وفاداری مشتری به استفاده از یک نرم افزار زمانی استمرار می‌یابد که بهره برداری از خدمات پشتیبانی و به روز رسانی نرم افزار به صورت قوی برقرار باشد. ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی به کاربران محصولات نرم افزاری، اهمیت کمتری از تولید یک محصول نرم افزاری منسجم ندارد. زیرا با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی و لزوم به روز رسانی دائم سیستم ها، هم پای نمودن کاربران با تغییرات از لزوم بالایی برخوردار میباشد. 

آموزش های غیر حضوری

در حال حاضر دوره‌های آموزشی به روش‌های آفلاین (E-Learning)، آنلاین (Virtual Class) و ترکیبی (Blended Course) برگزار می‌شود. بدین ترتیب ضمن افزایش تعامل شرکت‌کنندگان با مدرس و بخش پشتیبانی، کاربران از مزیت‌های آموزش‌های غیرحضوری مانند صرفه‌جویی در زمان و هزینه، آموزش ۲۴ ساعته و انعطاف پذیر، دسترسی آسان و … نیز بهره‌ مند خواهند شد.

آموزش های حضوری

هدف ما در امین راهبران، آموزش کاربران خود، افزایش سود مشتریان و بالا بردن سطح دانش شرکای تجاری‌مان است. در این راستا خدمات مختلفی را در جهت پیاده سازی و آموزش سیستم‌های نرم افزاری‌مان را در نظر گرفته ایم که از جمله‌ی آنها می‌توان به تخصیص دادن اپراتورها در سازمان‌های مختلف و استفاده از کارشناسان ذبده و با سابقه در جهت آموزش نیروی انسانی شرکت‌های همکارمان به صورت عملی و نظری اشاره نمود.

شرکت امین راهبران رایین پردازش طی سال‌های متمادی همواره اهداف ذيل را سرلوحه فعاليت‌ها و خدمات خود قرار داده است:

. برگزاری سمينارها و دوره‌های خاص و يا تکميلی در زمينه مفاهيم و مقولات علمی و کاربردی مرتبط با IT و مديريت.
. تريبت و آموزش نيروهای مورد نياز مشتريان در بخش‌های مختلف (نرم‌افزارهای کاربردی، پايگاه داده، شبکه و ارتباطات و...).
. ارتقاء توانمندی کاربران سيستم‌های کاربردی در به کارگيری منفرد و يا مرتبط مجموعه سيستم‌ها در حوزه‌های مختلف با هدف بهره‌برداری مؤثرتر از سيستم‌ها.
. برگزاری دوره‌های کاربردی با همکاری متخصصين حرفه‌ای در زمينه تربيت نيروی انسانی ماهر شامل: آموزش‌های عمومی کامپيوتر، آموزش مفاهيم و مقولات کاربردی حوزه‌های مالی، توليد و.. و آموزش نرم‌افزارهای مربوطه، برگزاری کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقاء سطح بهره برداری سيستم‌ها.

شرکت امین راهبران رایین پردازش مفتخر است که بیش از دو دهه را به آموزش تخصصی پرسنل در دیگر سازمان‌ها پرداخته و همواره آنان را در رسیدن به سطح رقابت با دیگر فعالین در حوزه‌هایشان یاری کرده است.

انواع شيوه‌ها و خدمات آموزشی

 

‌آموزش‌های تخصصی
ما مفتخر به ارائه‌ی دوره‌های تخصصی ذیل می‌باشیم : 
دوره‌های آموزشی اطلاعات و ارتباطات (ICT)
دوره‌های آموزشی پايگاه‌های داده SQL Server
دوره‌های آموزشی نصب و راه‌اندازی نرم افزارهای شماران سیستم
دوره‌های آموزشی حسابرسی و حسابداری مالی و مالیاتی و بهای تمام شده محصولات
دوره‌های آموزشی نرم افزارهای شماران سیستم مانند پیشتاز، ShautoERP و BPMS
کليه دوره‌های فوق و يا ساير نيازهای آموزشی مشتريان می‌تواند در محل شرکت و يا سایت مشتری برگزار گردد.

 

آموزش‌های اختصاصی
پس از خريد محصول از شرکت شماران سیستم علاوه بر آموزش‌های همگام با راه‌اندازی سيستم ، کاربران شما می‌توانند در دوره های آموزشی اختصاصی شرکت کرده و يک سيستم را به طور کامل و متمرکز بر اساس طرح درس از قبل تعيين شده و استانداردهای آموزشی ما در محل کار شما آموزش ببينند. شما می‌توانيد با ارسال درخواست خود مبنی بر برگزاری دوره آموزشی مورد نظر در کوتاه‌ترين زمان ممکن خدمات آموزشی مورد نظر خود را دريافت نماييد.

 

کارگاه‌های عملی آموزش
کارشناسان و کليه افراد مستقل و جويای کسب و کار و دانش در زمينه‌های مختلف، کارگاه‌های عملی آموزشی را به کمک اساتيد برجسته دانشگاه ها برگزار می‌‌نمايد. در اين کارگاه‌ها علاوه بر معرفی محتوای دوره آموزشی، تلفيق تئوری و عملی از طريق به کارگيری سيستم، باعث ايجاد سطح بالای يادگيری در فراگيران خواهد شد. علاوه بر آن از ويژگی بارز اين کارگاه‌ها آن است که شرکت‌کنندگان می‌‌توانند با ديگر کاربران ارتباط برقرار کرده تا از طريق تبادل نظر با آنان از تجربه يکديگر استفاده نمايند که در اين زمينه يکی از موفق‌ترين کارگاه‌های عملی آموزشی برگزار شده "کارگاه عملی چرخه کامل حسابداری" می‌باشد که در پايان دوره، بر اساس آزمون‌های عملی و کتبی برگزار شده، گواهينامه مربوطه برای شرکت کنندگان صادر می‌گردد.

 

آموزش‌های همگام با نصب و راه‌ اندازی سيستم
استقرار هر بخش از سيستم، آموزش‌های عملی چگونگی کار با آن بخش را به طور کامل به کاربران محترم آموزش می‌دهند. اين آموزش، تحت عنوان OJT) on the job training) يعنی آموزش حين کار ميی‌باشد که به صورت حضوری در محل کار مشتريان، ارائه می‌شود. علاوه بر آن جهت فراهم آوردن آسايش و رفاه مشتريان گرامی، کارشناسان امور مشتریان در ساعات اداری از طريق "مرکز پاسخ گویی تلفنی" پاسخ گوی سؤالات کاربران به صورت غير حضوری (تلفنی) نيز می‌باشند.